torsdag 19. juli 2012

Skal - skal ikke?

Jeg er ikke spesielt glad i å strikke med bomullsgarn, men da jeg så denne genseren fra Pickles kjente jeg at det hadde jo vært morsomt å strikke noe til seg selv for en gangs skyld? Lettvint sommerprosjekt, liksom?


Fra Pickles
Er det noen av dere superstrikkere der ute som har erfaring med garnet (Pickles tynn økologisk bomull) eller mønsteret?
Jeg strikker nok myyye fastere enn Pickles-damene, så jeg går opp i størrelse på alle oppskrifter derfra...

2 kommentarer:

  1. Denne genseren har jeg også lyst å strikke til meg selv! Har desverre aldri prøvd bomullsgarnet til Pickles - er, som deg, ikke spesielt glad i å strikke med bomull. Følger spent med på om du strikket den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Garnet er bestilt og forhåpentligvis underveis i posten... akkurat i tide for å bli med som feriestrikking:-)
      Fremdeles litt i tvil om det blir akkurat den. Jeg liker veldig godt raglanfellingen og halsen på den som heter Norsk sommergenser, mulig jeg prøver å lage en slags blanding av de to, hva tror du om det??

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)