lørdag 18. august 2012

Et kjøkkenvekt-varp

På min romstering rundt i bloggverdenen (blant annet her) hadde jeg sett meg ut en kjøkkenvekt i retro-stil som jeg syntes var sååå fin. Fra House Doctor, men egentlig fra Nicolas Vahé, en fransk/dansk kokk og konditor som også lager verdens beste marmelader, sjokoladesauser, chutneyer, osv osv osv...


Lette rundt på nettet, mange steder utsolgt, og over alt var prisen 599,- 
Så kom jeg tilfeldigvis over en nettbutikk som både hadde den enda, og som solgte den for 399,-! Til min store forundring viste det seg at butikken (som også var en "ordentlig" butikk), holdt til i Hommelvik, like utenfor Trondheim (hvor vi bor). 

Avgårde!


Hos Doce Vika åpenbarte det seg en liten oase av en forundringspakke; ikke bare hadde de "min" kjøkkenvekt, men også masse spennende økologiske matvarer. Jeg knipset begeistret i hytt og pine med mobilen min. 
Og handlet!











Sjokolade fra Selbu!





Jeg vet hva vi skal ha til frokost i morgen; nystekte scones med Lemon Curd...




2 kommentarer:

  1. Anonym8/19/2012

    Så koselig at du har oppdaget bloggen min, for nå oppdaget jo jeg din også! :) Og så gøy at du også bor i Trondheim. :)
    Jeg har hørt om Doce Vika men har aldri kommet meg i vei. Men det der ser jo absolutt ut til å kunne være verdt turen! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)