lørdag 7. september 2013

Nå også på bestilling!

Min kreativitet og "strikkeenergi" er større enn etterspørselen her på hjemmefronten...

Nå strikker jeg på bestilling! 

Kanskje du eller noen du kjenner har lyst på noe av dette?


Eller dette?


Eller kanskje dette?


Frister det med noe fra Lene Holme Samsøe, Marthe Helgetun, Pickles, Susie Hausmann, eller 
kanskje noe i Mariusmønster? Ta gjerne en runde her inne på bloggen min, så ser du flere eksempler på typisk "Doktor Ingrid-strikk"!

Jeg er opptatt av å strikke kvalitetsplagg i kvalitetsgarn,
-verken veldig billig eller levert på dagen, men det er ekte håndarbeid med omtanke i hver maske.

Hvis du ønsker det kommer jeg gjerne med innspill og forslag både til farger, garn og strikkeprosjekt.

Ta kontakt på strikkedoktor@gmail.com dersom du har spørsmål.



13 kommentarer:

  1. Ja kvalitet leverer du. Det kan alle se. Må være mange som ønsker seg noen som vil strikke for de.God helg til deg.
    Klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er veldig usikker på hvordan "markedet" er, egentlig... God helg til deg også!

      Slett
  2. For et overskudd! Jeg har delt på FB og håper du får mange kunder :)

    SvarSlett
  3. Wow kor fanzy du e blitt :-) håper du får fart på bestillingene for strikke er noe du virkelig kan :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det blir spennende å se:-)

      Slett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Lykke til med salget:-) Hva med epla-butikk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, har fundert på det, men så stor produksjon som jeg syns jeg bør ha da, får jeg neppe...

      Slett
    2. Anonym9/13/2013

      Det er mange som selger bare noen få plagg på Epla ;)
      Men, det er tryggere å strikke på bestilling for da blir det nå hvertfall kjøpt.

      Lykke til med salg av strikketøy! Jeg er brennsikker på at det er noen som ønsker det. Du strikker mye av det jeg selv bruker å strikke så jeg liker det veldig godt ;)

      Slett
  6. Oi - så flott at det går den veien. Jeg klarer aldri å fylle opp etterspørselen. Men nå er det heldigvis flere i storfamilien som er begynt å strikke - da kan jeg konse om kjernefamilie :-) Lykke til med salget - husk at du må ta deg betalt for alle de timene du legger i plaggene, da!!

    SvarSlett
    Svar
    1. He-he, hvis jeg tok timebetaling ville neppe noen ha kjøpt! Det hadde blitt DYRT!

      Slett
  7. Du er så flink :)

    Ønsker deg en fin ukesstart:)
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)