fredag 11. april 2014

And the winner is....



Victoria (som jeg "kjenner" som @lillepooh fra Instagram) fikk en hyggelig mail i morges; hun var trukket ut som den heldige vinneren av det påskegule merinogarnet som jeg hadde lyst til å gi bort. 

Gratulerer! 

Et Påske-survival kit (det vil si garn og påskegodis) er på vei i posten til deg, Victoria :-)
Jeg er helt sikker på at du lager noe kjempefint av dette supergarnet! 
Vil gerne se resultatet på Instagram...


Det kom så mange hyggelige strikke- og garnønsker fra dere at jeg hadde jo mest av alt lyst til å springe ut å kjøpe mer garn for å gi bort... (Gjorde ikke det, altså!)
Mange "nye" hadde lagt igjen kommentar, så jeg oppdaget flere fine blogger som jeg kommer til å følge videre. 
Tusen takk til alle som la igjen en hilsen; bedre lykke neste gang!
(For det blir garantert en neste gang; dette var GØY!)

Trekningen blr gjort fullstendig uten kvalitetssikring eller godkjenning fra noen som helst;
det hadde kommet inn 75 kommentarer til innlegget, og jeg ba rett og slett mannen min si et tall fra og med én til og med 75. Han sa av en eller annen obskur grunn 28.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! Navnet Victoria betyr meget passende "seier" :) Det gjør forøvig navnet mitt også, men neida ;D
    God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig god påske til deg også, Veronica :-)

      Slett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren! God påske! :-)

    SvarSlett
  3. Heldige vinneren! God påske!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)